WRÓĆ

Kilka słów

O NAS

Piotr

Nazywam się Piotr Gabor i mieszkam w Krakowie. Rodzina wspomina, że w wieku 5 lat, wodząc palcem po mapie, nauczyłem się nazw wszystkich państw, ich flag i stolic. Od tamtej pory, przez ponad 3 dekady życia, cały czas fascynowało mnie poznawanie nowych miejsc, a swoją stopę postawiłem w 31 krajach.

Uwielbiam samodzielnie organizować wyjazdy dla mnie i moich bliskich, poznawać kulturę i mieszkańców odwiedzanych krajów, a przede wszystkim doświadczać za każdym razem czegoś, co będę pamiętał do końca życia. Poza tym uwielbiam sport w każdej postaci, gram w tenisa ziemnego, stołowego i siatkówkę, a mecze mogę oglądać codziennie. Lubię gotować, śmiać się i żartować, a czasem powiedzieć o dwa szczere słowa za dużo 🙂

Pamiętam pewną inspirującą rozmowę na Zanzibarze, dzięki której pomyślałem, że prawdziwą frajdę sprawiłoby mi podzielenie się swoją pasją z innymi, nie tylko najbliższymi. Ze wszystkich odwiedzonych przeze mnie części świata Tanzania okazała się najbardziej fascynującym, a jednocześnie wymagającym kierunkiem do organizacji podróży na własną rękę.

Znalezienie godnych zaufania lokalnych przewodników, zadbanie o bezpieczeństwo moich bliskich, optymalizację kosztów, dopełnienie wszystkich formalności i dopracowanie szczegółów wyjazdu było prawdziwym wyzwaniem. Dlatego postanowiłem, że to właśnie ten kraj chcę pokazywać tym, którzy marzą o spotkaniu z prawdziwą Afryką, a nie mają setek godzin wolnego czasu na samodzielną organizację i weryfikację lokalnych kontaktów. Chciałem podzielić się moimi doświadczeniami i przygotowywać wyjazdy moich gości tak, jakbym robił to dla siebie – z sercem, pasją i ogromną dbałością.

W kilka miesięcy opracowałem plan działania, kupiłem bilety, zarezerwowałem noclegi i umówiłem spotkania w ponad 70 hotelach i kempingach. W lutym 2020 roku poleciałem do Tanzanii, żeby solidnie sprawdzić bazę noclegową, lepiej poznać przyszłych współpracowników, przetestować lokalne wycieczki i atrakcje. Kiedy odwiedzałem hotele i zbierałem materiały dla przyszłych klientów, świat zaczął mówić o COVID-19. Wróciłem kilka dni przed pierwszym lockdownem i tak jak wszyscy nie wiedziałem jeszcze, co to dla nas oznacza. Pomyślałem nawet, że w sam raz będę miał czas na uporządkowanie zdjęć, napisanie recenzji hoteli i przygotowanie strony, i niedługo będę gotowy na wysłanie pierwszych turystów do Tanzanii. Zacząłem pisać, a potem zabraliśmy się za tworzenie portalu razem z agencją marketingową i z Moniką.

Monika

Nazywam się Monika Podkówka-Jegorow, pochodzę z Bielska-Białej. Uwielbiam górskie i miejskie wycieczki, długie spacery, kino, tenis i dobre jedzenie. Z Piotrem pracujemy razem w biurze tłumaczeń Alingua, więc gdy jesienią 2020 roku zapytał o wsparcie w redakcji tekstów na jego nową stronę internetową, nie podejrzewałam nawet, że będzie to projekt, który potrwa dla mnie dłużej niż kilka miesięcy.

Okazało się, że materiałów napisanych przez Piotra zebrało się ponad 700 stron – porady, opisy miejscowości, wycieczek, recenzje hoteli, restauracji, do tego niezliczona ilość zdjęć z safari i Zanzibaru. W nieco ponad rok przygotowaliśmy największy w Polsce portal o wakacjach w Tanzanii z mnóstwem materiałów, rekomendacji i opinii z pierwszej ręki. W dniu 35. urodzin Piotra uruchomiliśmy stronę i byliśmy gotowi rozpocząć organizację wakacji dla naszych turystów.

Aneta i Gracjan, którzy jako pierwsi zdecydowali się na wyjazd z Tanzania Advisor, wybrali się na safari w podróż poślubną. Ostatecznie musieli wrócić już po kilku dniach, a Piotr po raz pierwszy stanął przed koniecznością przebukowywania biletów, odwoływania rezerwacji i reorganizacji całego wyjazdu. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze, a samo safari okazało się na tyle udane, że Aneta i Gracjan zostawili nam piękną opinię i wspaniałe zdjęcia Lwiej Skały ❤️

Covid, a jednocześnie ogromna konkurencja z powodu boomu na Zanzibar, na którym nie było praktycznie żadnych restrykcji, byli za to polscy celebryci i słynny Wojtek z Zanzibaru – trudno właściwie wyobrazić sobie gorszy moment na debiut w organizacji wyjazdów do Tanzanii. Piotr jednak nie poddawał się i konsekwentnie pracowaliśmy nad rozpoznawalnością marki i dotarciem do świadomych turystów, których interesuje coś więcej niż All Inclusive, drink i basen przy hotelu. Mimo wszelkich trudności kolejne sezony pokazywały, że takich klientów jest coraz więcej, a ja, która wcale nie planowałam tak dalekich podróży, w 2022 roku sama wybrałam się do Afryki. Po wspaniałym safari w północnej Tanzanii czułam jednak niedosyt i rok później przyszedł czas na odkrywanie Zanzibaru. Obecnie w Tanzania Advisor zajmuję się treściami na portalu i w internecie, aby o naszej usłudze usłyszeli ci, którzy mają o niej usłyszeć 😉

Przełom nastąpił w 2023 roku, kiedy na dobre pożegnaliśmy pandemię, a letni wyjazd grupowy z Piotrem okazał się ogromnym sukcesem. Baza hoteli powiększyła się o nowe obiekty (jest ich już ponad 100), przetestowaliśmy nowe wycieczki i opracowaliśmy kilka autorskich (łącznie już blisko 40) oraz nawiązaliśmy współpracę z kolejnymi osobami na miejscu. Zachwyconych turystów przybywało, pracy również, więc do zespołu dołączyła Patrycja.

Patrycja

Nazywam się Patrycja Teper, pochodzę z Myślenic. Lubię spacery z moim ukochanym psiakiem, dobre filmy (zwłaszcza horrory), puzzle i łamigłówki.

Podobnie jak Monia z Tanzanią zetknęłam się przez Alingua, gdzie odbywałam praktyki wiosną 2021 roku. Zaczynając od prac na stronie, przez pomoc w przygotowaniu niezbędników dla klientów, coraz bardziej angażowałam się w organizację wyjazdów, aż w pełni przejęłam kontakt z lokalnymi przewodnikami i hotelami.

Razem z Piotrem czuwam, aby szczegóły wyjazdów były dopięte na ostatni guzik. Dbam o to, by wszystko zgadzało się w kalendarzach naszych przewodników, by nasi taksówkarze wiedzieli, o której mają Was odebrać i dokąd zawieźć, abyście wiedzieli, czego się spodziewać, jeśli chodzi o budżet na wycieczki i przejazdy. Negocjuję ceny z hotelami, pilnuję rezerwacji noclegów, a w czasie Waszego pobytu w Tanzanii jestem w stałym kontakcie z miejscowymi przewodnikami i trzymam rękę na pulsie, żeby wszystko odbyło się zgodnie z planem.

Po studiach magisterskich przeprowadziłam się do Warszawy i przez prawie rok pracowałam w dużej firmie marketingowej. Tanzania wciągnęła mnie jednak na dobre, więc rzuciłam pracę w korporacji i zajęłam się całkowicie organizacją wyjazdów dla naszych klientów. Sama do Tanzanii jeszcze nie dotarłam, ale plany stają się coraz bardziej obiecujące 🙂🌴🥥

Zarządzaj plikami cookies

Register Now!

Join the SetSail community today & set up a free account.